K. M. Holmes: Neked megadom magam - Vélemény

 Kedves K. M. Holmes!

Köszönöm ezt az érzelem gazdag könyvet. Olvasás közben mosolyogtam a találkozáson, majd összehúztam a szemem az „ ajánlatra”, végül összeszorult a szívem: Mindkettejükért. Istenem! Annyira sebezhetőek. Jiliant sajnáltam. Mily kegyetlen a világ. Colton pedig… Jaj! Erősnek tűnik, közben sérülékeny. De mennyire! Adja itt a macsót, pedig szeretetre vágyik. Mindkettejüket „ emberi” ( nem eltúlzott) karakternek éreztem, küzdelmekkel. Hiába tagad Colton, nem úgy van,ahogy ő gondolja. Zárásként: Reményt kaptam a könyv által (Jilian harciassága, amikor Coltont kiosztja) , Valamint: Colton! Megadtam megam. 

K. M. Holmes új kötete egy csodásan, érzelem gazdagon megírt könyv. Van fent és lent. Ó, de mennyi! Azt gondoltam, kinyitva a könyvet, hogy csak a lányt kell  megmenteni. Rosszul hittem. 

Jilian és Colton találkozásában a sors keze volt. Jilian főnökét lecsaptam volna... Úgy igazán. Jilian bátorsága, hogy el mert menni utána oda, majd kimondja: " A hatos." És Colton megjelenik... Ott végem volt. A titokzatosság, a " majd beavatom magát", és az " engem nem lehet szeretni" mondatoknál zártam a szívembe Coltont. Örökre. Azt hinné az ember, hogy könnyű romantikus olvasmány. Nem az. Tanít, lélektani ereje van. Ennyi kitartást egy könyvben rég láttam. 

Gyakran az Univerzum dönti el, ki lép az életünkbe. Akármennyire tiltakozunk is. Meg kell tanulnunk megbocsátani és elengedni a múlt sérelmeit. 

Nem ragadnék ki részeket, inkább ajánlom ezt a könyvet, teljes szívből.❤️



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések