Nicholas Sparks: Szerencsecsillag - Vélemény

 Első könyvem az írótól, de nem az utolsó. A történet elgondolkodtató és szívhezszóló. Logan sok mindent átélt, csak a szíve hangját követte. Beth zárkózott, ami érthető. Kettejük találkozása felkavarja az érzéseit. Ben. Egy szeretetre méltó kisfiú, akiben több rejlik, mint elsőre gondolnánk. Nana. Egy bohokás időshölgy,akit nem lehet átverni. Clayton. Nem jó szándékú ember, aztán hopp… A legkedvesebb számomra Zeusz volt.

A film után olvastam a könyvet, lehet, hogy fordítva kellett volna.

A történet Loganről szól, akit furának tartanak, mert valamilyen felsőbb erő védelmezi, miután talál egy fényképet. Nem egy szófecsérlő ember, ez még inkább taszítja társait, egyet kivéve. Victor bíztatja, hogy keresse meg a képen lévő lànyt. Logan így tesz. 

Nem kicsit fájdította meg a nem létező szívemet ez a történet. Az író olyat írt le, amit én is szívesen megtennék...  Minden kérdés nélkül... Egy ideig nem hittem a Sorsban. Ám az élet többször " figyelmeztetett", hogy kellene. 

Logan az életútjával,kedvességével lenyűgöző volt számomra. Ahogy viszonyult Benhez, Nanához. Betht néha értettem, néha nem. Nem értettem, miért hitt előbb a " gonosz"nak, mint inkább Logannek? Oké, homályos volt az elmondás, de mindennek oka van. Clayton pedig... Inkább legyen csendben. Visszaélt a hatalmával... Az ilyen embert nem kedvelem. Nana csúcs. Nem hagyta el magát, humoros, ha kell komoly. Ben. Okos, talpraesett ( csak a megfelelő ember kellett hozzá). Zeusz. Imádom a kutyákat. Szeretem az olyan könyveket, ahol szerepet kapnak. Jobb hinni a Sorsban. 

Ajánlom ezt a könyvet azoknak, akik elvesztették hitüket.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések