Ella Steel : Dermesztő fogság és Hullámok foglyai - Vélemény



 Dermesztő fogság


Még mindig nem szeretem a telet. Az ember azt hiszi, erősebb a természetnél. Jobb nem piszkálni, mert pórul járhatunk. Mennyit bír az ember? Az erőnk véges… Kayden. Imádom. Három dolog miatt kedvenc ez történet számomra : A mondanivaló miatt, Kayden miatt s két kutyusa miatt. Igaz, nem nagy testűek, de nekem is van kettő, és minden rezdülésemre figyelnek. Zoey. Őt nehezen kedveltem meg. Főleg az utolsó oldalakon mondott dolog miatt… Brit. Szeleburdi. Sophia. Druszaság ide vagy oda, nem kedvelem. Remélem, koppan. Hatalmasat. Olyan könyv ez, mely tanít és a csontodig hatol. Szó szerint. Köszönöm az élményt ismét. :)

Hullámok foglyai 

Micsoda kaland volt ez is. Most már értettem Zoeyt. Végre rájött, amire én már az első találkozásuk után: már akkor összetartoztak. Nem, nem fizikailag, lelkileg. Kayden. Istenem. Mindent, szó szerint mindent megtett a nőért, akit szeret. Sejtettem, hogy csavar lesz a a hajózásnál, de ilyen kegyetlenségre nem gondoltam… Az a pasas nem egészen itt van… Jónak hittem, aztán pislogtam nagyokat. Én az első nap feladtam volna… Az adrenalin az olvasás miatt magas bennem, úgyhogy újra kezdem a Sorsokat. Köszönöm az élményt. :)

Másodszor olvastam el Ella Steel ezen könyveit. Nagyobbat szólt, mint elsőre.  

Mit is rejthet egy találkozás, egy séta, egy kirándulás? Nagyon sok mindent. Meg is változhat az élet. Örökre. 

Zoey West is így járt Kayden Crosbyval. Kayden mindenre képes. Csodáltam. Zoey még nálam is jobban túl gondol dolgokat. Ismerem ezt, mégsem értettem őt, először. Én azt mondom, mindig járjunk utána az információnak, amit hallunk... Minden tiszteletem a lányé, amit kibírt. Te jó ég!

Az ember azt gondolja, mindent megtehet a természettel. Nagyon nem. Egy pillanat az egész, s annyi. Jobb tiszteletben tartani. 

Nagyon szorítottam értük.  Örültem, mikor minden rendeződött. Az egyszerű unalmas. No, nem szeretnék ilyen kalandokat, de olyan férfivel, mint Kayden, még nem találkoztam.  

Ella Steel ezen története megtanít, hogy soha, de soha nem szabad feladni. Ha elolvasod, átértékeled az életed. Olvasásra fel! 💙🥶🌊





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések