Dunkirk - Filmajánló

 Az, hogy megnéztem a Dunkirk című filmet, körülbelül idén év elejére nyúlik vissza. 'Nem lesz Tiktokom soha.' - Mondtam én. S lett. Az első videók egyike, amit láttam, egy fekete ballonkabátos, sapkát viselő karakter volt. Ezt sok videó követte. Nem értettem először. Idővel rátaláltam a sorozatra. A Peaky blindersre. Könnyezve, döbbenten néztem. (De erről később, egy másik bejegyzésben). Elhatároztam, hogy minden filmjét megnézem Cillian Murphynek. Kutattam, s a Dunkirk is köztük volt.

Nem szeretem a háborút, és Harry Styles sem érdekel. Rászántam magam mégis. Reméltem, több szerep jut neki...

Minden háború értelmetlen! Életek, családok mennek tönkre miatta. 

Az ő karakterét (nem emlékszem, hogy név elhangzott-e), megmentik, egy hajón vészeli át az időt. A hajón lévő emberek nem kedvelik. Meglátásom szerint poszttraumás stressz figyelhető meg a karakternél. Megértem, hogy nem akart visszamenni a háborúba. Ki a csuda akar? 

Az ellenségesenkedés nem vezet sehova. 

Aki szereti a csatás filmeket, annak tetszeni fog. Számomra Cillian Murphy miatt 7,amúgy kevesebb lenne. 


Kép : Pinterest 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések