Kat French: A zongorista projekt - Vélemény

 Sokkal több ez a történet, mint a cím mutatja. Humoros, ugyanakkor szívszagató. Honey, a fiatal, segítőkész nő problémával küzd, melyet igyekszik orvosolni a barátnőivel. Egy nap találkozik Hal-lel, az undok, zsémbes szomszéddal, akivel egymás agyára mennek. Jó volt olyan könyvet olvasni, ahol senki sem tökéletes. Ritkán találni ilyet. Halnek is meg van a saját gondja. Ezt a könyvet mindenkinek el kell olvasnia.

Évekig kerestem ezt a könyvet. Örülök, hogy sikerült megvennem. Ez az én könyvem volt.  

Honey. Egy Teréz Anya, cserkészlány, Eperke. Mindenkinek, mindenben segíteni akar. Egyedi problémáját igyekszik megoldani. Ideig- óráig megy is, csakhogy megjelenik Hal. Na, igen. Hal. A mogorva, zsémbes szomszéd. Igen ám, de. Itt felejtettem el Honeyt egy időre, és Hal gondolatai kezdtek érdekelni. Magamra ismertem, átéreztem a gondolatait. Egy baleset miatt nem lát. Bezárkózott, undok lett. Sokáig az ajtón keresztül beszélgetnek, amit teljesen megértettem.   Magam sem szeretem, ha szánnak, sajnálnak.  Úgy, mint Halnek,nekem is vannak falaim. Honey pedig... Faltörőkossal érkezett.☺️ Hal tagadhatta jobbra- balra a vonzalmat... Hiába.☺️ Neki Honey volt rendelve. 

Annyira mély mondanivalója van a könyvnek, hogy az elképesztő számomra. Ha valaha valaki a párom lesz, biztos, hogy a kezébe adom ezt a könyvet. Nem, nem azért, mert érzelmes, hanem a tartalma miatt.



 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések