Mimi Taylor és Abby Winter: Az utolsó kívánság - Vélemény

 Drága Írónők!

Olyan szívettépő történetet kaptam, hogy még a könyv bezárása után is összeszorul a torkom. A szívem kifacsarodott az első laptól az utolsóig. Sebastian és Meghan története olyan, amit mindenkinek ismernie kell! Sebastian. A legtöbb érzelmi hullámvasútat nála éltem meg. Nem biztos, hogy kibírtam volna azt, amit ő. Érthető volt minden érzelme számomra. Ahogy bánt a fiával, csodáltam. Joan. Nem ezt érdemelte az élettől. Meghan. Először nem értettem őt, csak később. Wyatt. Imádnivaló.Elérkezett a nap, mikor szembesülnek a sorssal… és minden felborul. Vajon képesek arra, amiről azt gondoltàk, soha nem tennék meg? Egy pillanat alatt változik az élet… Meghan sorsa sem könnyű. Éreztem a fájdalmat, szeretetet,kitartást a könyvön keresztül. Az utosó kívánság könyvet mindenki kezébe odaadnám: Összetör majd, de újra épít, s máshogy látod a világot.
Köszönöm. Nagyon. <3

Nem jutok nagyon szóhoz. Az utolsó kívánság című mű összetört, de újra épített. Szorító torokkal nyitottam ki és csuktam be a könyvet. A címből sejtettem, hogy különleges történet lesz, de a sejtésemnél sokkal többet kaptam! Mit tennél meg a feleségedért, illetve a legjobb barátnődért? Mindent, ugye? Bármit.

Joan. Családra, saját otthonra vágyott. Majd, az Élet, mint rendező, közbeszólt. 

Sebastian. Híres, sikeres, de hatalmas fájdalommal él. Olyan volt olvasni a fejezeteit, mintha magamról olvastam volna. Nagyon átéreztem a gondolatait. 

Meghan. Először nem értettem, de ahogy haladtam a történettel, minden helyre került.  Minden okkal volt, mindkettejük részére. 

Wyatt. Egy imàdnivaló kisfiú, aki sok mindenen átment màr. 

A könyvvel haladva gondolkodtam, hogyan sikerült ilyen nagyszerűre Sebastian karaktere. Úgy értem, kevés fiút ismerek, akik ennyire megélik, és Vállalják is az érzelmeiket, mint Sebastian tette.  Hű. Ez igen. 
Azon is töprentem, hogy alakul majd a kapcsolatuk, hisz... Tűz és víz. Érezni lehetett a szikrát, de idő kellett, míg kibogozom a szálakat. A Sorsot nem lehet kijàtszani. Meghan múltja sem sétagalopp. Jó ég!  Majd bonyodalom követ bonyodalmat, míg... megtanulják ketten, hogy egyedül nem megy. 

Mindenkinek ajánlom Mimi Taylor és Abby Winter könyveit, mert érzelmesek, tanulságosak, és olvasva őket új irányból nézhetjük a világot.🙂 

Boldog új esztendőt kívànok🙂


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések