Matthew Hussey: Get the guy - Vélemény

 Olyan könyvet olvastam most, amit később terveztem. Azonban hangulat olvasó vagyok, sok olvasatlan könyvvel. Évekig kutattam ezután a könyv után. A Bookline- on rátaláltam. Hogy milyen könyv? Matthew Hussey:  Get the guy. Azaz: Szerezd meg a pasit. 

Mattet a Plain Jane óta figyelem/ követem. Amellett, hogy szimpatikusnak találom,akárhányszor megnézem egy videóját, lenyugszom, nem pánikolok. Rá tudok görcsölni a " pártalanságra", és akkor jön ő egy videóval, hogy: ' hé, csak semmi pánik'. ( Egyet majd hozok ide is.) Rengeteget " segít". Na, de. A könyv.  Rá kellett jönnöm, hogy MINDENT rosszul közelítettem meg. Először is. Le kell rombolnom a falaimat, amit a múlt, a sérelmek építettek körém. ( Hosszadalmas lesz, de megpróbàlom.) Aztán. Nyitni az új felé, mégha nehezen is. Csak az első lépés nehéz. Ha ez tiszta, akkor beszélgetni, beszélgetni és beszélgetni! Hozott egy muffin vásárlós példát,( ami vicces, mert nemrég sütöttem.), amit ki fogok próbálni. A szituáció: A cukrászdában nehéz választani a csokis és a vanilíás muffin között. Tegyük fel, mellettem egy férfi megszólal: ' Én a vaniliásat választanám'. 'Én a csokisat' Már elindul a beszélgetés és a " kapcsolódás". Matt megtanította, hogy férfival, a Mr. Right-tal ( angolul olvastam a könyvet) bárhol találkozhatunk, ha jól figyelünk. ( Köszönöm Matt.) Na, nem kell mindenkiben a nagy őt azonnal látni. - szögezi le. Azt is megtanultam, hogy nem mind olyan, amit a múltban tapasztaltunk. Erre is hozott példát: Ha elhívnak valahová, és hideg van ( séta), és megkérdezi fázok - e, akkor az azért van, hogy gesztust tehessen.  ( Értem én). Azt hisszük mi nők, mi választunk... Nagyon nem. Tegyük fel, leejtek valamit. Például egy tollat, vagy akármit. A férfiban lesz annyi lovagiasság, hogy felveszi, mi megköszönjük a szemébe nézve. Aztán írt még a " Megbántottak a múltban, ezért nehezen megszerezhetö vagyok" jelenségről. Ez én lennék. Nagyon. Itt, ennél a résznél le kellett tegyem egy picit. Az, hogy mi történt a múltban nem számít. Előre kell nézni. Tegyük fel, találkozom valakivel, és fontos lesz számomra. Nem mondhatom elsőre hogy: Megbántottak, hagyj békén. Tiszta lappal, tiszta fejjel. Persze, eldőlhet, hogy nem a megfelelő emberrel találkoztam. Az első randin, a másodikon, de a tizediken is.  Az érzelmi biztonságról is szó volt. Azt hisszük mi nők, hogy a férfiak nem éreznek. Tévedünk. Nekik is fontos, csak megtanulják nem mutatni. Például: Elmond valami számára fontosat, és reakciót vár. Együtt érzést vagy mást. Vagy: Rossz napja van, és dön


thetek, hogy fogadom. Kerülöm, vagy megölelem. Én utóbbit választanàm. Ha ez működik, kevés ( szerintem) az esélye a megcsalásnak. Természetesen szó volt a férfiak legtöbbet foglalkoztatott témájáról: A szexről. Na igen. Azt gondolom, a mai világban nehéz kiszűrni, ki gondolja komolyan és ki nem. Van a Játékos. Akinek mindegy hány nővel, kivel, csak legyen. És van a Komoly. Aki, érzelmileg egyet akar. Ez számomra bonyolult. Nekem bizalom kell. Az, hogy ne azon töprengjek: ' Vajon mikor talál odaadóbbat?' Tudom, nem vagyok tökéletes. Nem is szeretnék az lenni. 

Matt azzal zárja a könyvet, hogy mindannyian megtalálhatjuk a szerelmet. Kortól függetlenül. Neki elhiszem. 



A kedvenc videóm Tőle:

https://youtu.be/euPx9iieoiw

A videó forrása: Youtube

Köszönöm Mattnek ezt könyvet. Ha tehetném megölelném. Felkerült a bakancslistámra a Vele való találkozás.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések