Könyvmolylét - 30 év távlatában Szülinapi bejegyzés

 Mivel májusban egy éves lett a blog, illetve idén kerek szülinapom van, egy különleges bejegyzéssel jövök.

Nem voltam mindig könyvmoly. Gyerekként, bár előbb olvastam, minthogy iskolába kerültem, nem vettem magamtól kézbe könyvet. Ez tizennégy éves koromig volt így.  Akkor elém tettek egy könyvet, mondván: ' Tessék, tetszeni fog'. Hogy melyik volt az? J. K. Rowling Harry Potter sorozata. Igen, Potterhead vagyok, Griffendéles. Ő volt azaz író, aki könyvmollyá tett. Hálás vagyok neki ezért, mert új világ nyilt ki előttem, megismertem új embereket. Rowling után jött a többi könyv. Kicsit komolyabb, izgalmasabb. Egyik könyv követte a másikat, aztán hopp,  egy egész könyvtáram lett.Egy ideig a fantasy volt a porondon, majd krimisebb fajta. A romantikus könyvekkel úgy vagyok, hogy a túltolt romantikát nem szeretem. Ezt az ' Én szeretlek jobban, nem één.' Meg a ' Te tedd előbb, nem, tee' nem bírom. Talán azért, mert nem hiszek benne. Az olyanokat szeretem, aminek van mondanivalója, izgalmas vagy a ' földhöz vág', okoz egy " hűha, ez igen" érzést.  

Egy ideig ódzkodtam a thrillertől. Aztán a kezembe került Dan Brown munkássága. Onnantól nem volt megállás. Ritkán olvasok amerikai szerzőtől, de ő nagy kedvenc. 

Szeretném megmutatni kedvenc szerzőimet. Magyart és külföldit egyaránt. ( A fent említett kettőn kívül). 

- Anne L. Green

- Abby Winter

- J. K. Smith

- Ella Steel

- Marilyn Miller

- Emy Dust

- Fejős Éva

- Mike Menders

- Tomor Anita 

- Hadházi Anita 



- Ady Endre

- Petőfi Sándor

-  Farkas Andrea

- Mimi Taylor

- K. M. Holmes

- Melinda Bald

Karády Anna



- Fekete István

- Jókai Mór

-  József Attila

Külföldiek:

- J. K. Rowling

- Jane Asten

- Bronte nővérek

- William Shakespeare

- Oscar Wilde

-Charles Dickens

- Peter Kerr

- Dan Brown

- Colleen Hoover

- C. W. Gortner

- Nicolas Barreau

- Vi Keeland

- Nicholas Sparks

- Kimberley Freeman 

Ők az olvasási világom résztvevői. Van, akivel találkoztam is. Nekik nagyon köszönöm a kedvességet, jó szót. Sokat jelent.  

Az olvasás, ha szívből jön: Életérzés. Nem erőltetve mindenki megtalálhatja az utat hozzá. Megéri.

Köszönöm az eddig megtekintéseket.🙂


Képek: Pinterest


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések