Euro 2020

 A sport 2010 óta az életem része. Elkezdődött valami, és azóta töretlenül tart. Egy sorozatnak köszönhetem a spanyol válogatottat. Akkor a magyar válogatott nem jutott ki, így ők lettek az alap. Alap a későbbi időszakra. ( Barcealona, Atleti, Nadal). Tizenegy éve nekem egy EB, VB olyan, mint másnak a szülinap: kánaán.

 2016- ban óriásit ment a magyar válogatott. Négy (öt) évvel később pedig szívvel - lélekkel álltak ki, folytatva amit elkezdtek. Számomra ők GYŐZTESEK, mondjon bárki, bármit. Egyik győztese az Euro 2020-nak! A spanyolok. Már tizenegy éve tart... Most sírni tudnék, mert nem sikerült, ami 2012-ben igen. De. Így is jár a taps, azok után, amin a szövetségi kapitány keresztül ment.

E két országon kívül három oszágot figyeltem. Belgium, Ausztria, Dánia. Első kettőt azért, mert voltam ott, Ausztriában élnek barátaim, így fél szemmel, füllel mindig figyelek Ausztriára. 

Dánia. Az idei EB óta, Christian miatt. El is mondom, miért. Nagyon megijedtem, látva, mi történt. Ugyanis... Tudom, milyen, mikor elsötétül a világ... Számtalanszor varrták össze a koponyámat. Egy alkalommal pár percig nem tudtam magamról, fényt láttam, majd arra eszméltem, hogy kérdezem a körülöttem levőket,  mi történt. Remélem, Dánia nyeri ezt a tornát.

Szeretnék valakit kiemelni. Ő pedig Hajdú B. István. Örömmel, szívvel beszél. 

Fiola, Szalai, Shaffer. Köszönöm a gólokat. 😍

".... mert az éjjel soha nem érhet véget." 

Kép: Pinterest. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések