Anne L. Green : A sötétség fogságában & Ördögi kísértés Újraolvasás, vélemény



 A sötétség fogságában 

Már megint nem jutottam szóhoz. Hihetetlen történet. Simon. Hogy revansot vegyen képes a tesvére életét tönkre tenni… Andrew. Kegyetlennek mutatja magát, de ez csak a felszín. Eleinte nem volt szerethető, de ahogy kibontakozott a történet, úgy kedveltem meg. Szurkoltam, hogy járjon sikerrel. Ramírez. Egy érzéketlen , hatalom éhes alak. És Chris. El akarják nyomni, ehitetni, hogy gyenge, hasztalan. De ez nincs így. Nagyon is határozott, erős nő. Ezt imádtam. Főleg, hogy néha helyre rakta Drewt. Végül mindenki megkapja sorsát. Imádtam. Köszönöm az élményt :)

Anne L. Green könyveinek olvasása Nikoval ( Csábító sorozat) kezdődtek, majd szépen lassan beszereztem a többi könyvét is.

 A sötétség fogságában egy rejtélyes, izgalmas, szívettépő történet. El is mondom, miért. Megismerjük Andrew Darkot, aki az alvilághoz tartozik. A hazugságot nem tűri. Egy valaki mégis hazudik. Egy aljas, alávaló ember, Simon. Innentől beindul a történet. Ugyanis Andrew kezébe löki a testvérét, Chrissit. Chrissi először dacol, ki akar törni, nem riad vissza Drewtól. Igenám, de. Megjelennek azok a fránya érzelmek. Megfigyelhető egy nagy adag Stockholm szindróma. Amit nem helyeslek. Nagyon nem. Itt mégis félre tudtam tenni az ellen érzésemet. Mivel két külön világ, ezért semmi sem könnyű. Megharcolnak az érzéseikért, egymásért. Még az ellenséghez is bekopognak... S hogy segít - e? Nem mindig az barát, akiről hisszük, és nem az az ellenség, akiről a legrosszabbat feltételezzük. 

Ördögi kísértés 

Hű, ez aztán katarzis volt a javából, köszönöm! Adott egy „ mindent és mindenkit megkapok, nem érdekel, miként” , pénzes pasi. Reggie. Az elején összehúztam a szemem a viselkedésére. Aztán koppant. Elutasították. Itt már dörzsöltem a tenyerem. Vicky. Egy összetört lelkű, sebzett, ugyanakkor végtelen akaraterővel megáldott nő. Nagyon szerettem Reggie monológjait: a szerelem engem nem érhet el, nem! Dehogy! Észre sem vette, és szerelmes volt. Vickyben szerettem, hogy kiáll a húgáért és Reggie- ért. A végsőkig elment. Faltól falig. Én is ezt tettem volna, és ezt is szoktam tenni. Volt amin nevettem, volt amin sírtam. Egy történet szerelemről, kínokról, testvéri szeretetről. Szenvedélyes, megrázó, ördigi. Aki teheti olvassa el. Köszönöm az élmény! ;)

Az írónő e könyve tanított. Hűségről, hitről, reményről, családról. 

Reggie. Mindent, mindenkit megkap. Pénzért. De egy nap... Egy nap találkozik a végzetével. Először csak nevet. Majd koppan. Nagyot. Vicky kihívás neki. Vicky törött, mégis Reggie közelében összeforr a lelke és szíve, akárhogy ellenkezik is. Féltékenység, féltés, ármány, dráma, árulás jellemzi a kapcsolatukat. Reggie nagyképűnek látszik, de ő csak keresi az útját. Testvéreik nem hálásak, inkább alakoskodók. Leckét kapnak életből. Vicky bizalomból, Reggie pedig az élet értékéből. Az élet egy sakktábla. A játszma elkezdődik, de a lépések rajtad múlnak. 

Anne L. Green világában jó elmerülni. Hitet és reményt kaptam a könyvei által. Végezetül annyit: Kedves Anne! Köszönöm a találkozást, a jó szót. Sokat jelent. 






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések