K. M. Holmes : Tiéd a főszerep sorozat

 K. M. Holmes : Tiéd a főszerep

Hűha! Izgalmas, szenvedélyes, magával sodró történet. Camie. Feltörekvő, akaratos karakter. Damian. Bosszantóan lecsapni való… Camiet átejtette a palánkon… Ő meg síratta… Én nem tettem volna. Miguel. Na. Ő pasi. Egoista, ugyanakkor ez csak álca. Néha fejbecsaptam volna. Imádtam a monológjait. Hiába magyarázta, hogy Camie ' csak egy nő'. Persze. :) Miguel apja. Ronda húzás volt az, amit tett. Álmodni szabad, sőt! Camie megkapta a boldogságot. A kemény nőfalót pedig elkapták.

Gratulálok! Remek könyv, további sikereket kívánok, S köszönöm az élményt. :)

Az írónő eme sorozata reményt ad az álmok megvalósítására. Megannyi érzelem, dráma, humor. Az első részben Miguel volt a top favorit, de ez kötetről kötetre válozott... Bár a sztár világtól a hideg ráz, mégis imádtam az egészet.

Miénk a pillanat

Befejeztem a könyvet, és nem tudok mihez kezdeni. Még, még, Nathanből nem elég. Azta! Bocsánat, de Miguelt túl szárnyalták. Titok, szenvedély, intenzitás, érzékenység. Minden sorát faltam. Helena. Érzékeny. Teljesen megértettem. Mason. Számomra fura volt ( nem rossz értelemben.), de érthető volt. Nathan. Istenem! Camiet idézném,de inkább ajánlom a könyvet. :) Mindent vitt. Ajánlom mindenkinek, aki hisz a szerelem erejében. Köszönöm az élményt. :)

K. M. Holmes könyve szíven talált. Olyan történet ez, mely miatt újra elhiszed, mindenkinek jár egy Társ. Helenában megtaláltam magam egy kicsit. Már ami az ellenállást illeti. Pontosan a kételyeimet írták le: Miért adjak esélyt, legyek céltábla, mikor úgysem vesznek komolyan? 

Igen ám, de... Feltűnik Nathan, aki... Mindent visz, mindenkinél. ☺️ Bonyodalom követ bonyodalmat, s kénytelenek rájönni: Egymás nélkül nincs élet. Nathannek ez a " nem vagyok szerelmes, dehogy" vívódás megmosolyogtatott. Ő is érzékeny, csak elrejti. A vége... Mosolyogtam. ☺️ Olvastam volna még.


Érdemes elolvasni az Írónő sorozatát, mert humoros, szívmelengető és elbűvölő.


Enyém a végszó

Damian története tanítás Életből. Akaratról, bizalomról, második esélyről. Nagyszájú menőnek tűnik, de ha leteszi a maszkot, sebezhető. Ahogy mi mindannyian. Egy bohókás, „ majd én a világnak szaladok” könyvet vártam. E helyett a szívem tört össze. Ez a story sokáig velem lesz. Ash. Nagyon is megértettem… Ő szerencsés… ( én nem). Mondom ezt éjfél előtt fél órával, könnyes szemekkel. A mindenségit, ez csontig hatolt! Az én végszavam: Merj szeretni!
Köszönöm az élményt.

Kedves Írónő! 

Nehéz megszólalnom a harmadik könyvet becsukva. Ritkán olvasok ennyire intenzív hatású történetet. Mind három női és férfi karakter életszerű, nem nagyolt, egyszerű, mégis emberi. Mindenkinek csak ajánlani tudom a sorozatot. Annyira együtt éreztem a szereplőkkel, hogy az hihetetlen. Köszönöm ezt az utazást. 

❤️🥺






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések