K. M. Holmes : Megtévesztő szerelem - Vélemény


 K. M. Holmes mesterien szövi könyveinek szálait. Ugyan hidegrázást kapok a sztár/ "celeb" /influenszer világtól, mégis tetszett a könyv. Ha magamra vetítem ki a dolgot, aklor igencsak nagy lenne a szemem, ha az, akit csodálok ( sztár), megjelenne előttem. ( Mario Casas és / vagy a Backstreet boys). Szóval nagyon átéreztem Avery helyzetét.

Avery. Érzékeny, csupaszív nő, sok sebbel. Mintha magamról olvastam volna. Tetszett a munkája. Mindig segít, magát hátra téve a sorban. Ami nem egészen jó. Majd... Találkozik Derekkel. Hm. Én kifordultam volna az ajtón...

Derek. Először nem értettem őt. Olvasás közben feltettem a kérdést: ' Mit titkolsz, Derek?' Ez végig ott volt bennem. Majd lelepleződik, és én fogom a könyvet,és percekig csak újra olvasom a megoldást. Mindenre gondoltam, csak arra nem, ami lett. Csavaros.

Nem értettem egyet Harper életmódjával, de jó barát.

A vége nagyon tetszett. Méghozzá azért, mert a kedvenc filmemben is hasonló jelenet van, csak a vasútállomáson: a fiú szintén lépcsőn vár, mire a felér oda, a lány annyit mond' kész vagyok ' mire a fiú' én meg szerelmes'.

Ha keresel egy remek könyvet, ez az lesz. Fordulatos, romantikus, érzelmes. Jó olvasást! K. M. Holmes könyveit mindenkinek ismernie kell. 💜



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések