Dan Brown: Eredet - Értékelés, vélemény ( hosszabb)

Azt írtam az Angyalok és démonok olvasása után, hogy az Író lenyűgözött. Nos… Az Eredetnél…döntöttem el,hogy új kedvencet avatok. A kérdések elgondolkodtók: Honnan jöttünk? Hová tartunk? Adott egy „ őrültnek” titulált ember… Aki „ csak” meg akarja mutatni a gondolatait. Igen. Ekkor lép színre Robert Langdon… Akire először azt gondoltam, rákennek mindent. Igen ám, csak kap segítőket. Ambra. Sajnáltam szegényt. Lelkes segítője Langdonnak, szembe megy mindenkivel, aki akadályozza. Winston. Érdekes. Mindenkiben meg kell bízni? Nem biztos. Szimbólumok, kódok, rejtély, izgalom. Nem vagyok egy thriller rajongó, de Dan Brown új irányt mutatott. Az, hogy a cselekményt a Budapest- Barcelona- Bilbao- Madrid- Sevilla vonalra helyezte a szerző, külön köszönet jár, valamint egy út a szívemhez! Bármit ír elolvasom. :)

Mi az erősebb? A tudomány vagy a vallás? Nincs olyan, hogy mindkettő egyenlően fontos? Tény, a könyv főhőse fura, de ki nem az? Be akart jelenteni valamit, aztán,hopp nem tudja. Egy bejelelentés, ami mások számára kínos... Ez a megoldás? Mindenki benne volt... Én a könyv végéig téves vonalon " nyomoztam". Ambra. Szegény. Azt gondoltam, szakít a herceggel... Bár " második esély"... ( Nálam nincs). Ott van püspök és a titka. Nagyot pislogtam. Na de Winston. Tipikus " elől szépeket mond, hátulról meg hátbaszúr " karakter. Langdon. Zseniális, mint mindig. Tudom, személyesen nem köszönhetem meg Dan Brownnak, ezért így teszem: mégha csak egy nyúlfarknyi mondat erejéig is, de megemlítette az FC Barcelonát és a Camp Nout.  Hogy miért? Akinek van kedve, olvassa el a könyvet. 😊
Egy szó, mint száz: Imádtam! 
Most pedig jöhet egy új könyv:  Confess- Vallomás, utána Dante: Pokol, majd az Inferno.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések