Film ajánló - Meet Joe Black - Ha eljön Joe Black

A filmek világa. Szeretek filmeket megismerni. Főleg, ha jó színész játszik benne. Brad Pitt. No, igen. Ő garancia a jó filmre. 2005-ben, a Mr. és Mrs. Smith-t láttam tőle először. Amiről most írok, az előbbi filmje, de '98-ban nehéz lett volna megnéznem a filmjeit. Szóval a Ha eljön Joe Black. Nem szeretem a romantikus, csöpögős, " én szeretlek jobban, neem én szeretlek jobban, te butus" filmeket. ( Csak két sorozatot, de arról később). Mikor megmutatták ezt a filmet, ámulva ültem a televízió előtt. Akkor szőke volt.  " Gonoszat" játszik...  Ezerszer, ha nem többször láttam már. Adott egy üzletember, aki feltesz egy kérdést... Amire egy nap választ kap... A születésnapján... Két lánya, nagyon szereti. Susan, a fiatalabb találkozik egy idegennel, aki az apja mellé szegődik. Azt gondolják, jó ember, közben dehogy. Nem hajlandó elmondani, ki ő valójában. Közben az üzletember házában lakik, és persze, Susan és ő... A filmben van egy jelenet, ( ha spoiler, bocsánat), amin jót kacagtam. Joe és a mogyoróvaj. Amennyiszer látom, mindig nevetek. A film fontos kérdéseket boncolgat: Jól élünk? Kihasználunk minden adandó alkalmat, vagy elsiklunk felette? Értékeljük - e a kapcsolatainkat? Vajon mi döntjük el, hogy milyen lesz a sorsunk, vagy ez előre megírt dolog?  Ami pedig szerintem a legfontosabb: Szembe szállhatunk a Sorsunkkal? Szeretném kiemelni Anthony Hopkins zseniális alakítását! ( Róla később, egy másik filmmel kapcsolatban írok még.) Elgondolkodtató, tanulságos film. Ajánlom mindenkinek.😊
Kép forrása: Pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések