Colleen Hoover: Ugly love - Spoileres értékelés

CoHo eddig minden (Confess, November 9, Ugly love) olvasott könyve megsíratott. Becsuktam a könyvet, könnyes a szemem. Colleen, Colleen, miért? Tate és Miles… Két összetört lélek. Szabályok. Szenvedély, akarat. Tate. Kicsit olyan, mint jelenleg én. Ellenáll. Erős akaratú nő, de megjelenik Miles. Miles. Az ő szemszögét könnyezve olvastam. Bár Tate- et elküldi, és ezért lecsaptam volna,de… De ő annyira… Nem tudok jó kifejezést. Imádom. Ez a szó keveset fejez ki, ahhoz képest, amit valójában érzek. Nem biztos, hogy képes lettem volna túl élni azt, amit Miles igen. A vége… Jóvá tett mindent. CoHo úgy ír, ahogy más zongorázik. Tökéletes.


Hol is kezdjem. Sírtam. Szétszedte a nem létező szívemet. Colleen Hoover úgy ír, hogy előbb taccsra vág, majd darabonként összerak, de már nem vagy  a régi. Újat ad, másként nézel a világra. A borító. Imádom. Kék.😁 Tate. Nem minden napi módon találkozik Miles- szal...  Ha valaki az ajtóm előtt( spoiler!)  aludna, mert nem tudja, merre van, igen csak néznék egy nagyot. ( Kivéve két esetet!). Tate segít Milesnak, ( itt jött az első szétesésem). Szívszaggató. Te. Jó. Ég. Nagyon átjött a könyvön keresztül. Reszketek, még most is!  Másnap Miles fogadást ajánl( spoiler). Ideig - óráig működik, de! Mindig az a de...! Amikor Miles nem szépen elküldi Tate-et egy " mehetsz" kiáltással, akkor lecsaptam volna, mert... Mert, ilyet nem mondunk, na. ( Nálam legalább is). Nálam ilyenért ajtón kívül találja magát az illető. Tate pedig reménykedik... Hiába. Viszont fény derül Miles miértjére. Bizonyos szempontból egy Milest szeretnék magamnak. ( A fogadást kihagyva). A " fal" az ismerős volt, nagyon is. Nem ismerem Colleent, de ezt eltalálta...  A vége pedig... Na, azért! Végre!  


Aki teheti, olvasson Colleentól, megéri!☺️

Ui.: Zsebkendőt ( minimum 3 csomaggal ajánlok mellé). 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések