Hogar - Spanyol filmajánló


Tegnap este kikapcsoltam a televíziót, ( unom a reklámokat), és beléptem a Netflixre. Abban a reményben, hogy találok valami jót. Találtam is! Beírtam Mario Casas nevét, és egy idei, még nem látott filmet találtam, Hogar címmel. ( Az otthonom)  (?) 

A történet Javierről szól, aki munkát keres, most költözött új otthonába családjával... Igen ám, de... Vissza akarja szerezni régi lakását,  és családját. Ugyanis volt még egy. Ezért a végletekig képes elmenni. Kémkedik, ügyködik. Egy alkalommal talál valamit, amivel Tomás közelébe kerülhet. Tomás, az új lakó nem is sejti, kivel áll szemben, mikor találkoznak. Tomás besétál a csapdába. Mikor rájön a titkokra, késő...  

Vélemény: 

Mario Casas ( Tomás), számomra az etalon. Nincs vita. Ez egy thriller, de Ő játszik benne. Nagyon is jól. A thriller nem az én műfajom. Hazugsággal vádolják, közben nem is ő tehet a dolgokról.  Az a " valami" felborítja az életét.... Védené a családját, de nem tudja... A vége számomra sok volt. Nagyon sok. 

A film 16+-os. Magyar felírat van hozzá, eredeti hanggal.
 

Kép: Pinterest


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések