Fejős Éva: Halál emlékül - Vélemémy

 Imádtam. Örülök, hogy olvashattam. Mostanában krimik kerülnek a kezembe, szóval izgatottan olvastam a sorokat.

Egy társaság, akik befizettek egy utazásra, ahol felfedeznek kincseket. Eltelik pár év, mikor egy újságíró, akit sújtott az élet, nyomozni kezd. Vannak buktatók, barátok, ellenségek….
Ez a regény nem engedi, hogy letedd. Pörgős, meghökkentő, igazi Fejős Évás. :)
Diana. Nem hagyja nyugodni a dolgok állása. Törött, de sikerül újra összednie a lelke darabjait. Ralph. Segítőkész. A gyerekek. Szimpatikusak voltak. Köszönöm, hogy nem maradt a fiók mélyén. Kikapcsolt, átlendített a merengéseimen. Mindig jó Fejős Éva könyvet olvasni. :)

Fejős Éva regények hada van a polcomon, így nem volt kérdés: Az új kötetet is beszerzem majd. A Halál emlékül egy olyan könyv, ami fenntartja az olvasó figyelmét, ha egyszer belekezd. (Ha le is tettem pár percre, azért volt, hogy egyek valamit.) Tudni akartam ki- kivel van, miért van úgy, ahogy.

 Dianat sajnáltam. A férje meghalt, olyan újságnál van, amit nem szeret...  Miután nyomozni kezd, csak baj éri... Ha a helyébe lettem volna, ott hagytam volna az újságot. A társaságról egy gondolat jutott eszembe: Nem mindenki a barátunk, aki ránk mosolyog.  Ahogy haladtam a történettel,mindenkire gondoltam a társaságból, csak arra nem, aki valóban a hunyó volt. Ralph. Kedveltem. Nagyon is☺️. Miután megtörtént a baj, segített Diananak. Egyből. Ami érdekes volt számomra. ( Nem mindenki ilyen.) Hamilton... Hát na. Őt nem bírtam. Ted. Egy nagy kérdőjel volt nekem. Szerintem több akart lenni, mint barát. A papagáj és a kutyák. Szeretem az olyan könyveket, ahol az állatok szerepet kapnak.

Végezetül. Ajánlom mindenkinek az Írónő könyveit, mert úgy ír, hogy nevetsz is, megdöbbensz olykor, majd, miután becsukod a könyvet, sokáig gondolsz a történetekre.☺️

Ui.: Imádom a borítót☺️




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések