Marilyn Miller és Ella Steel: Üldözöttek - Vélemény

 Drága Írónők!

Köszönöm ezt a csoda-léleksimogató könyvet. ( Számomra az. :) )
Hol is kezdjem? Nehezen találom a szavakat. Noah Dögös Davis! Kár, hogy nem létezik. Még Jayt is szárnyalta nálam. Az a pimaszság, ami segítőkészséggel párosult Noahnál, kész. I-m-á-d-t-a-m. De… Van megdöbbentően komoly oldala is. Te jó ég. Alessa. Igazán kemény, ugyanakkor törékeny, mint a porcelán. Nagyon tetszett, ahogy küzdött az igazáért, a szerelméért. Ha valamiért nagyon küzdünk, a miénk lehet. Át kellett menniük a poklon is, mert tudták: Igaz az, amit éreznek. :) A Vezér. Kemény dió. Itt is. Mint mindig. :) Jay. Még mindig imádom. Mira és Serena. Jó barátnők lettek. ;)
Az Üldözöttek egy olyan kötet, amit vétek kihagyni. Ha elkezdi az ember, beszippantja, és együtt izgul a szereplőkkel- ért.
Ui.: Nem tudom elengedni a szereplőket.
Köszönöm az élményt.

Nehéz napon vagyok túl. Általában zenével, sporttal, könyvvel teszem túl magam ilyen napokon. Az Üldözötteket olvastam most, amit nagyon vártam.

Miután becsuktam A királynőt, azt kívántam,bárcsak ne ért volna véget... Mikor hallottam az Üldözöttek érkezéséről,nagyon boldog voltam.   

Noah Davis és Alessandra Salvatore. Két élet és világ, melynek nem szabadna találkozni. De. Mint tudjuk, a Sors jobban tudja, mi következik. Noah egy pimasz, segítőkész és céltudatos férfi. Emellett érzékeny is, csak nem mindenki látja.  Alessa Noah fordítottja. Ő is erős, de keveset tud a világról... Ebben a könyvben minden van, ami egy nagyszerű olvasáshoz kell: Család, küzdelem, szenvedély, bizalom. A család: Jay és Mira. Igazán bevállalósak. Jó volt újra olvasni róluk. Alexander és Serena. Nehezen nyilnak meg. Ami így van jól. Két részt kiragadnék a könyvből: Jay és Alexander kakaskodását. Imádtam. Azon kacagtam. Komoly dologról van szó, ők pedig... A másik: Az asszonyok otthon tartása... Ezen is derültem egy jót. 

Imàdtam minden sorát. Ajánlom Marilyn Miller és Ella Steel köteteit, mert olyan történeteket olvashatunk, ami garantáltan kiragad a szürke hétköznapokból és reményt ad. 🙂

Mielőtt Üldözötté válik valaki vegyen részt a Hajszában, és ismerje meg a Vezér világát. Megéri😉

Könyvek terén nagyon várom 2021- et.🙂




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések