Squared love Lengyel filmajánló


 Kellett valami könnyed a lelkemnek. Kutattam a Netflixen filmek után, ami normális, nem megterhelő. Megnéztem a Secret című filmet, de unalmas volt számomra. Tovább kerestem. Ráleltem egy nem amerikai, nem angol, hanem lengyel filmre. Tartottam tőle, hogy 365 dni hatást kelt, de szerencsére nem.  Romantikus, kicsit tucat, de vicces. Ha már Lengyelország függetlenségi napja volt a napokban, gondoltam, miért ne nézném meg? Squared love. Érdekes. Adott Monika/Klaudia és Enzo/ Stefan. Mindketten  " sztárok", ki ezért, ki azért. Stefan nőfaló, kihaénnem típus, Monika modell és tanár. " Véletlenül" közös reklámot forgatnak. A rendező utasításokat ad, mikor is elhangzik a ' csók jelenet' instrukció... Igen ám, de Stefan " mindenese" nem állja meg, hogy ne kössön bele... Mint később kiderül, Stefan egy nagybácsi. Annak a kislánynak a nagybácsija, akit Monika tanít. Csakhogy Stefan nem rajong a gyerekekért, egy helyzet azonban móresre tanítja őt. Ami nekem nagyon tetszett. Mégha szívfacsaró is volt. Kémia ide, vagy oda Monika bújkál Stefan elöl egy darabig. Ám addig kergeti, míg egyszercsak felfedi valódi arcát előtte, s Stefan rájön a titokra. A nagy nőfalót elkapták. Egyszerű, vicces, tanulságos film. Eredeti nyelven nézhető, de van hozzá magyar felirat. 

Kép: Képernyő fotó a Netflixről. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések