J. K. Smith: Szerelem hirdetésre - Vélemény, újraolvasás


 Te jó ég! Annyi érzés kavorog bennem. Hihetetlen, magával ragadó történet. Könnyeztem, nevettem. ( többet könnyeztem). Szíven talált a könyv. Hogy miért? Az Írónő nem tudom, hogy csinálta, de a lelkem titkos kívánságát írta le. Volt, hogy szerettem volna Kori helyeben lenni. Főleg, mikor találkozik Chrisszel. ( először). Az volt az a jelenet, mikor egy számomra fontos személy eszembe jutott, és pityeregtem közben. Kori egy öszzetört, ugyanakkor egy ( később ) belevaló csaj. Chris. Írtam, hogy szíven talált a könyv. Nos, az én szívemet külföldi fiú „ zavarta” meg, de én nem fogok e- mailt kapni" hello, munka lehetőség van Bécsben". Szóval Chris. Lenyűgözött, ahogy van. Imádtam. Ugyanaz, mint Kori, csak férfiban. Még talán sorsuk is egyezik. Nekik találkozni kellett. A nehézségek erőssé tették őket. Holly. Tünemény. Andi. Egy szó jut eszembe: szeleburdi. Tanulságos történet szerelemről, gyászról, kitartásról. Köszönöm az élményt.

Még mindig imádom történet. Mindig is az lesz. Most még jobban kellett a lelkemnek, mint első olvasáskor. Tudtam, mi után mi következik, mégis izgultam a szereplőkért.

Kori helyében én is új életet kezdtem volna. Chris még mindig kedvenc könyves pasi. Szeretem, mert emberi, nem macsó, hanem talpig legény. Fájdalommal, szeretettelteli. Holly. Cserfes, okos, talpraesett kislány. A helyzete ellenére boldog. Amennyire lehet, elűzik a gondokat a közeléből. Ez így helyes. A gonosz emberek pedig megkapják ami jár...

A könyv megmutatja a megbocsátás hogyanját, valamint azt, hogy a családnál nincs fontosabb. Olyan kötet ez, melyet mindenki kezébe adnék, hogy az Életről tanuljon. Egyszerűnek tűnik, mégsem az. Ahogy az élet sem fekete vagy fehér. Ajánlom mindenkinek! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések