Loco por Ella - Spanyol filmajánló


 Olyan időszak következett be az életemben, amit nem kívánok senkinek. Le kell foglaljam magam, mert másképp nem megy. Ha nem csinálok semmit, akkor jár az agyam. Olyan dolgokon, amik nyomasztanak. Ezért pörgetem a Netflixet néha. Most is így volt. A Loco por Ellat találtam meg.

Érdekes. Spanyol nyelvű, nem találtam ismerős arcot benne, mégis megnéztem. Milyen jól tettem. Vicces, romantikus, de tanulságos film. Mire vagyunk képesek a szerelemért? Akkor is, ha csak egyszer találkozunk az illetővel? Nos: Mindenre! Szó szerint.

Adrián és Carla "véletlenül" ütközik egymásnak egy szórakozó helyen. Nincs név, nincs hogy vagy, csak egy éjszaka... Semmi több. Csakhogy a Sors nevű rendező másképp rendezi a szálakat... Ezúttal Adrián volt az, akinek nem volt elég. Újságíróként témát keres, olyat, amit mindenki olvas majd. Egy cetlit találva eljut újra Carlahoz, viszont, az a hely nem más, mint egy kórház. Hogy bejusson a lányhoz, betegnek adja ki magát... Innentől jönnek a nehézségek. Nem is akármilyenek.

Nagyon tetszett, mert itt senki sem tökéletes. Fontos dolgokra hívja fel a figyelmet. Olykor szívszorító volt. Végre egy olyan történet, ahol a férfi nem az agyon plasztikázott, üresfejű nőcskét szereti, hanem a hús-vér, érzésekkelteli nőt.

 Úgy kellett ez a film a lelkemnek, mint a levegő. Nem adom fel. Hiszek benne, hogy bizonyos dolgok nem véletlenül kerülnek a szemünk elé. Ajánlom mindenkinek jó szívvel. Spanyol nyelvű, de magyar felirattal nézhető.


Kép: Pinterest 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések