Elena Armas : Spanyol szerelmi átverés és Az amerikai szobatárs kísérlet - Vélemény



  

Spanyol szerelmi átverés 

Új kedvencet avattam. Spanyolországban játszódó könyvvel meg lehet venni. Tetszett a „nem esünk egymásnak egyből” gondolat. Bár Catalina néha az agyamra ment, Aaron mindent vitt nálam.

Kedves Catalina! Olyan férfi, mint Aaron nem véletlenül kísért el, ment bele a játékba… Szívfájdalom. Tudom, milyen… Ez akkor is gyerekes megoldás.

Kár, hogy Aaron Blackford nem létezik. Miatta 5 csillag.


Elena Armas könyve nyári limonádé a léleknek. Végy egy összetört lányt és szuper helyes kollégáját. Ereszd össze őket, adj okot a véletlen találkozásra, némi adok - kapok mozzanatot, és kész is a nyári kikapcsolódás.


Hazudni nem pálya. Mégha össze is omlottunk, akkor sem. Catalina ezt nem veszi észre. Panaszkodik barátnőjének helyzetéről, amit kollégája, Aaron megneszel. Záros határidőn belül találnia kéne valakit partnernek. De ennek ára van. Hazudni. Mindenkinek. Vajon menni fog? Kétségbeesés, trükkök, érzelmek(?).


Nem Catalina miatt lett kedvenc könyv, hanem Aaron miatt. Személy szerint nem vetemednék ilyen trükkre, de valahol megértem. De eljátszottam a gondolattal. Csak máshogy hívták az illetőt. Aaron karaktere mindent tartalmaz, amit egy férfiben keresek.



Vártam nagyon az első csókot hogy élik meg, majd a koppanást, hogy: Ebben több van, mint gondoltam. ( Catalina részéről.). Néha megráztam volna... Aaron pedig... Cseles. Nagyon. Cseles.


Aki ilyet bevállal, előbb- utóbb sérül. Sosem tudhatjuk, kire vagyunk hatással. 😉


Az amerikai szobatárs kísérlet 


Rosie és Lucas. 

Az első pillanatban érezni lehet a szikrát köztük. Ezért is, s mert picit sok volt a teszetoszaság, nem lett óriási kedvenc nekem. Direkt lassan olvastam, mert nincs több megjelent kötete. S Elena Armas top író számomra. Nem tudom eldönteni, hogy szándékosan nem vették észre egymás iránt érzett vonzalmukat, vagy ennyire esetlenek? 

Feltevőleg, ha nekem valaki ilyesmiben segítene, mint Rosienak Lucas, eltöprengenék, hogy hoppá, lehet érez valamit? De ők nem. Hallgattak. És ez zavart. Mert mindent megtesz érte a pasi, és elszalad... Ugyanakkor a pasi is megijed. Én sem a testet fogom nézni, ha valaha lesz párom, hanem a lelket...  Imádom az olyan könyveket, amiben az egyik fél külföldi. 

Úgy hallottam, az előző könyvből film készül. Nos remélem, nem rontják el. És spanyol színész játssza Aaront. 🤞Várom az írónő könyveit. ❤️


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések