Ella Steel : Vágyak dallama - Vélemény


 Kedves Ella Steel!

A Vágyak dallama egy végtelenül érzelmes,

szívetmelengető könyv. Nagyon vártam már. Kíra és Logan története megtanította: Ha hiszünk, minden sikerülhet.

Logan őszintesége, zárkózottsága misztikussá teszi őt. Ám, ha repedizik az a jég, látható lesz Logan, az ember. Kíra félelmét legyőzve próbál szerencsét. Mindkettejüknek van mit legyőzniük. Mint tűz és víz. Tökéletes páros. Ugyan két külön világból jönnek, mégis utat találnak egymáshoz. Ritka az ilyen. Éreztem a szerelmet, fájdalmat, dühöt, szenvedélyt. Nagyon sokat adott nekem. Mosolyogtam, könnyeztem. Köszönöm az élményt. :)

Vannak könyvek, amiket mindig izgatottan várok. Ella Steel könyvei is ilyenek. 

A Vágyak dallama  egy kincs. Két ember harcáról szól. A múlttal, érzéseikkel és tehetségüket megmutató küzdelemről. Nagyon kíváncsi voltam már az első oldalt kinyitva. Szeretném kiemelni, hogy ez nem akármilyen történet. Aki olvassa majd, ne arra számítson, hogy " tehetségkutató+ jelentkező, és egyből egymásnak esnek"történet. Szépen felépített, érzelem gazdag könyv. Fájdalommal, töprengéssel és hittel átitatott. Család, barátok, ellenfelek. Olyan, ami bárki életében van. Ember közeli.  

Bevallom az életben nem ( csak könyvben), szeretem a tehetségkutatókat. Idegesítenek. Mesterségesnek és megjátszottnak gondolom. Ma ( szerintem) nem az számít, milyen tehetséges vagy, hanem, hogy kit ismersz, mennyi pénzed van... Ez szörnyű. Persze, ha egy Logan Kenward típus ülne a zsüriben... Akit nem a külsőség érdekel... Kár, hogy nem létezik.  

Ella Steel megint olyat alkotott, amit nem szabad kihagyni.🙂


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések