Titkok hálójában - Yargi Vélemény

 Mikor hallottam a sorozatról örültem, mert a színész kedvencem lett az előző sorozatból. ( Nem tudom megjegyezni a vezetéknevét, sem kiejteni.) A történet maga nem érdekelt. Annyi a különbség a két sorozat között, hogy itt a " jó" oldalon van. Ami számomra " terápia" is volt... Bizonyos okból.

Még van a sorozatból, de nem nézem végig. Idegesít. Akármennyire is kedvenc Kaan. Kicsit nekem Rómeó és Júlia sztori. 

A karakterekről. Ceylin. Ő idegesít. Nem az a gondom , hogy a feje után megy, hanem ahogy Ilgazzal bánik. Ő mindent megtesz érte, erre KÉTSZER otthagyta. Spoiler! Hogy lehet kétszer elválni? A házasság szent kötelék. Történjen bármi! Úgy értem BÁRMI. Ilgaz. Az igazság a mindene. Szeretnék én olyan embert magam mellett tudni, mint ő... Eren. Az igaz barát. Imádom. Pars. A másik igazság bajnok. Az, hogy ugyanazzal a betegséggel küzd, mint én küzdöttem gyerekként, kedvenccé teszi őt. Cinar. Szegény. Mindenb


e belekeveredik. Akaratlanul... Na és a" barátai"... Jó ég! Yekta és Engin. Lecsapnivalók. Úgy igazán. Amit ők műveltek, az katasztrófa. Metin. Nem tud dönteni. Ide is húz, oda is. Defne. Mégcsak egy gyerek. Merdan. Mindene a család. Mindent elrendez. Gül. Semmi sem jó neki. Aylin. Tétova. Parla. Nem találja a helyét.

Nem tudom, ki találta ki, de nem békés a lelke az illetőnek, az  biztos. Jól indult, izgalmas is, de átment feszültségbe számomra. Nagy csalódás. Jobbra számítottam. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések