Ella Steel: Sors sorozat - Vélemény


 Sors döntő:

Még mindig imádom! Szívhez szóló, emberi, életközeli. Hitet ad, felemel. Haley kitartó, karakán, tűzről pattant nő. Evan. A kemény külső érző szívet takar. Az élet nem egyszerű, de kinek az? Szeretnék én olyan kapcsolatot, mint az övék, ami az első találkozásukat illeti. Ugyan nem vagyok olyan szerencsés, mint Haley (hogy egy Evan típusú pasi észre vegyen), de tudom, milyen vadul tombolni koncerten. Ez olvasás közben eszembe jutatta a saját élményemet. Mindenki olvassa el. Köszönöm az élményt! :)

Sors fordulat :

Szükségem volt erre az olvasásra ;) De mennyire! Ha a szerelem szóba kerül, Rosie és Ethan lebeg a szemem előtt. Ó. * bepárásodott szemek* Nem egyszerű a helyzetük, sokáig tagadnak, de Sors jobban tudja… Azt kell mondjam, Ella Steel regényei miatt van hitem. Ezt nagyon köszönöm,Ella! Kalandos, érzelmes és tanulságos sorozat. Most pedig jön Jesse „ rajtam már a nővérek összevesztek” Keller. Mert ő Jesse, és nem lehet kihagyni. Köszönöm az élményt ;)

Sors fordító:

Mennire szeretem a Keller családot. Ebben a könyvben is volt aztán minden. Ó. A „ nem lehet betörni” Jesse Kellert elkapták. Érez. Nem is akármit. Imádtam a Kathyvel való szócsatákat, szikrát, érzelmeket… Mindent. S persze a család. Az az összetartás irígylésre méltó, ami ott van. Aki egy igazán pörgős, kalandos sorozatra vágyik olvassa el a Sorsokat. Megéri! Köszönöm az élményt. Ui. Azt hiszem Matt és Logan is újra sorra kerül. :)

Kedves Ella Steel! 

Imádom a szereplőket, eseményeket, csavarokat. Három nő, akit nem kell félteni, és három ' én nem hiszek a szerelemben' pasi, akinek annyi lesz. 

Először is Evan és Haley.

Istenem! Mindkettőnek kellett a másik. Mármint Haley hiába erős, mégiscsak egy  tragédia lerombolja az addig megszokott életét. Együtt éreztem vele. Nagyon is. Aztán Evan. A keménynek tűnő, de nagyon is érzékeny ember. Tetszettek a belső monológjai: Rábízom magam egy csajra, na persze. Majd később : nem tud megmukkanni sem a közelében. Ezen mosolyogtam. Ők bebizonyították számomra : mindent le lehet győzni, együtt. 

Ethan és Rosie. 

Ez a könyv anno "random" került a kosaramba. A leírásában csak annyit láttam: foci. Oké, nálam ez hívószó. Nem tudtam,hogy valaminek a második része. De örülök, hogy megvettem. Tetszett a találkozásuk, hogy Ethan vívódott, Rosie pedig ellenállt. ( Ameddig tudott). S mikor engedtek, azt mondtam: Végre! Éljen! Jó, hogy most olvastam újra, mert kicsit szíven ütött a spanyolok kiesése. Így gyorsan eltereltem a gondolataimat. Nem kímélte őket az élet, de megoldottak mindent. 

Jesse és Katherine ( Cicca 😉) 

Nahát. A legellenállóbb. Jesse azt hitte mindent tud, mindent ő irányít. Ha! Rosie és Ashley megmondta előre. Kerülhetjük a sorsot, de nem érünk el vele semmit. Kathy megjelenése felborította Jesse nyugodt életét, és ezt imádtam! Elkapták.  Tetszett a: Nem nézek rá nőként. Dehogy! Majd Kathy szépen öltözött, és elveszett. Ez mosolyra fakasztott. Amikor valaki közelített Kathyhez, megpukkadt. Majd egyszer csak kimondta az érzéseit! Ó. Ott végem volt. 

Reménnyel a megtépett szívemen és mosolyogva csuktam be mind a három könyvet. Aki teheti olvassa el, ne csak ezt, hanem az Írónő minden könyvét. 

Örülök, hogy olvashatom a könyveket. Mindig feltölt, kapok egy érzelmi megújulást. ❤️🤩


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések