World cup 2022


 Mindig nagyon várom a Világbajnokságot, 2010 óta így van. Más a szülinapját várja izgatottan, én ezt az eseményt. A mostani nagyon fura volt. Télen világbajnokság? Oké. Nem szeretem a telet, de rendben. 2010-ben még volt kivel megosztanom ezt az életérzést. Mára egyedül maradtam ezzel. Mivel Magyarország nem jutott ki, Spanyolországnak és Belgiumnak  szurkoltam. ( Érzelmi okok miatt.) Nagyon bíztató volt a kezdés, aztán... Jött Marokkó. Az " kicsit" rosszul érintett. Imádkoztam, de az kevés volt most. Véget ért a jó időszak. Vissza a szürkeségbe. Várhatok januárig az Australian Openre...

Na de. Spanyolországon és Belgiumon kívül, vannak kivételek, akikre figyeltem.

1. Christian Eriksen

Tavaly óta követem figyelemmel. Megijesztett az, ami vele történt.

2. Luka Modric.

Ilyenkor nem nézek klubcsapatot. Iszonyat módon játszik, ő még a fociért focizik,  Megérdemelte volna az aranyat.

3. Jack Grealish. 

Róla azért hallottam, mert egy szurkolónak óriási örömöt okozott azzal, hogy találkozott vele, ráadásul gólörömében is gondolt rá, s meccs után is kedveskedett neki. Tiszteletre méltó. Mostantól figyelem őt is. Hiába angol. 

Ami a NEM focizást illeti: Soha ne nézd le az ellenfeled! Mert a sorsnak különös humora van. S mint láttam, sokan már a csoportkör végeztével csomagoltak hazafelé menet...

Egy szót a franciákról: Nem érdemeltek döntőt. Mint fentebb említettem, van aki még a fociért focizik...

Messi: Mit is mondhatnék? Megérdemelten világbajnok. Minden az övé, s ez így van jól. Mindig van új esély. Csak hinni kell.

Kiegészítő mondatok : (összegzés) Nálam Álvaro Morata a gólkirály a spanyoloknál. Busquets. Akármi is lett a vége, a spanyolok 12 éve elvették a szívem egy darabját. Luis Enrique. Mindent megtett a csapatért, amit tudott. Üdv az új szövetségi kapitánynak.

Remélem, Fentről akinek kell, látta Messi örömét. Várom a következő Világbajnokságot. ( Remélem, már nyáron lesz.) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések