Hadházi Anita :Örökölt múlt - Vélemény

 Kedvencet avattam! Tyű, de jó volt! Köszönöm a főhős nevét. Ismeretlenül vettem meg a könyvet. A borító valami csoda. Elkezdtem olvasni, és mintha ott lettem volna a kastélyban… Kicsit ugyan Jane Austen érzésem volt, de ettől függetlenül egyedi és szerethető történet. Meglepő volt, hogy a báty nem kap annyi pozitív szerepet, inkább a lányok. No, s hamár kastély, akkor ott bizony titkok is vannak… Kik is vagyunk valójában? Biztos jól gondoljuk a dolgokat? Megéri fennhordani az orrunkat? Erre választ kapunk a könyvből. Oliver. Félre tudtam tenni, hogy orvos, annyira, hogy imádtam a karaktert. A szócsaták Sophieval, az azonnali segítségére sietés, az elesettség, ha érzelmekről van szó…. Végem volt. A barátok akkor is legyenek barátok, ha változik a helyzetünk. Érzelmes, elgondolkodtató, örömteli könyv. Gratulálok a könyvhöz. Köszönöm az élményt. :)

Erre a könyvre szükségem volt. Igazán olyan, ami jót tesz a léleknek. Kinyitva a könyvet elmerülhetünk, viisszutazhatunk a 19. századba. Egy birtokra, ami ismeretlen, mégis fontos. Sophie először távolság tartó, idővel mégis  megbékél a megszokottból kirángatva helyzetével. Úgy tűnik, mindenkinél nagyobbra tartja magát, viszont egy helyzettel a sors az orrára koppint. S innentől kezdve az addig nyugodt világa felborul Oliver miatt. 

Szócsaták, adok-kapok, érzelmek eltakarása, hazugságok és pletykák övezik kapcsolatukat. Egyiket sem kell félteni. Mégis mikor baj van, megmutatkozik, ki milyen ember. Sophie családja is rejteget ezt-azt...

Hamisítatlan történelmi romantikus egy magyar író tollából. Ha kikapcsolódni szeretnél, bátran ajánlom, garantált a jó élmény. 🥰



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések