Ella Steel : Hajsza sorozat - Vélemény


 Imádom Ella Steel világát! Ez az olvasmány maga az adrenalin. Tyű, a betyárját.

Bevallom Mira sokáig kérdőjel volt számomra, mert jó-  jó, van munkája, na és az érzéseivel mi lesz? Néha felszaladt a szemöldököm a viselkedésére. Igen ám, de! Színre lép Jay... S a világa felborul. Innen már dörzsöltem a tenyerem: Izgalmas lesz. 

Olyan szintű intenzitás van a könyvben, hogy az valami hihetetlen! Mennyi emberi kapcsolat, érzelem és tett megy végbe, mire eljutunk rossztól a jóig... Voltak számomra szívettépő részek benne, le kellett tegyem pár percre a könyvet, hogy feldolgozzam az olvasottakat. Mindenkinek vannak titkai... Okkal. Mert, ha szeretünk, van gyenge pontunk... S más ezt kihasználja. Érzelem nélkül. Másodjára olvastam a történetet, de még mindig le kellett győznöm az évek óta " magammal hurcolt" félelmemet. De sikerült! Kedvenc történet lett. Jay Davis nyert. 

Mira először nem törődömnek tűnik, de leolvad a páncélja, amint Jay a közelébe kerül. S ezt már imádtam. Látom az érzéseit. Végre. Jay pedig... Jay... Vagyis, hm van meggyőző képessége. Keménynek tűnik, de olyan, mint Mira, csak fordítva.

Sírtam, izgultam, nevettem, együtt éreztem a szereplőkkel, értük. 

Ella Steel ezen sorozata egy hullámvasút. Légy részese, megéri. Ő olyan író, akiben sosem csalódsz. Mindig, minden könyve meglep valamivel. ❤️

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések