Ella Steel : Végtelen játszma - Vélemény


 De jó volt! Odatevősen jó. Talán Evelyn karaktere az, aki közel áll hozzám, Ella világában, ha női szereplőről van szó. A lelki vívódásunk hasonló. Megtört nő, mégis erős, akaratos és jó szívű. Megértem, hogy mindent megtett a felejtés érdekében...

Ha sérült is, felállt és leporolta magát, s kapott egy kezet, ami felsegítette... 

 Jeff, aki egy rejtélyes férfi volt nekem elsőre. Tisztában van vele, hogy jól néz ki, és él is vele. Ám megvannak a titkai. De kinek nincsenek? Haragudtam rá, nem értettem először az okait. Majd megenyhültem, mikor " távol" kerültek egymástól. Végre láttam az érzéseit akkor. Imádom, mikor egy szereplőnek leesik a tantusz. Ilyenkor hatalmas mosoly van az arcomon: Na végre! 

Zach. Azt gondoltam, a Maxfield a keresztneve... Egy emlékem miatt. Ezért először őt képzeltem el Evelyn mellé... De, ahogy kiderültek a dolgai... Nem. Nagyon nem. 

Örültem Daviseknek. Imádom őket. Nem jelentkeznék ilyen műsorba, mint Evelyn. Csak végső elkeseredettségemben.  Hm. A hatalom fura dolog. Ha nincs, az a baj, ha pedig van, az ember kifordul magából. Ezért is nagyon izgultam Evelynért, s örülök a nyugalmának, és hogy a szívét végül nem zárta ki. 

Ez a történet olyan volt, mint egy puzzle. A kép nagy lesz, apró darabokból áll össze. Óvatosan minden darab a helyére kerülhet. Garantáltan kiszakít a hétköznapokból. 😉


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések