365 dni - 365 days - Avagy a lengyel Mr. Grey... Film értékelés

Újabb " gyöngyszem" van a filmek között... Ja, nem! A 365 days filmtől nem vártam sokat, és nem kaptam. A film trágédiával indul. Massimo apja meghal, kishíján ő is. Naivan azt gondoltam, haladunk szépen lassan indul, de nem, egyből bele a közepébe. A lány Laura a szülinapját ünnepli Sziciliában, ahol a a barátja megcsalja. A következő képkocka az, hogy " eltévedtél?"  - kérdezi az alfa hím, Massimo. Honnan is ismerős?  Ja, igen a Szürke. Másnap már elrabolja, mert miért ne? Az olyan menő. Közli, hogy nem fogja bántani, ad 365 napot hogy belészeressen.  Ez mi? A szerelem nem gomb nyomásra működik! Hol volt a beszélgetés? Az ismerkedés fázisai? Az nincs? Elég baj. Vitáznak, Laura bele esik a vízbe, a pasi kimeneti, ez oké. Hálás. Ez is rendben van. Utána a karjába omlik. Miért? Én ha valaki ezt tenné velem, mint Massimo Laurával, ( a kimentést nem számítva), ott hagynám a csudába. Menjen arrébb, aki ilyen. A másik, ami zavart, a nyelvek. Keverték az olasz,lengyel és angol nyelvet. Massimo a " titokzatos". Na, persze. A lány persze szerelmes lesz... Micsoda dráma. A vége. Kegyetlenség. Kérdésem : Miért nincs benne egyediség? Tömeg film szerintem. Fantázia, nem több. Megnézve ezt, kezdek rájönni, miért olyanok a pasik, amilyenek: Azt gondolják, minden nő erre vágyik. Én nem. Nagyon nem.
















Kép forrása: Pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések