Dan Brown: Da Vinci kód - Értékelés

Még mindig a hatása alatt vagyok. Kiszámíthatatlan, zseniális. Tudom, nem mindenki szereti. Gonosztól a jóig. A püspök. Szerencsétlen. Hitt valamiben, aztán koppant. Silas. Nem találom a szavakat. Khm. Talán, ha nem siklik ki az élete(?), nem válik ilyenné… Fache… „ Akkor is ő a bűnös”, aztán hopp. Ja, mégsem. A lovag. Nem az, akinek hiszik. Remy. A nyuszi, aki nagyot ugrik. A nagypapa. Okkal titkolózott, szegény pórul járt. Sophie. Nagy dolgokra rendeltetett. És Langdon. Hát, na. Szeretnék olyan lenni, mint ő. Bizonyos szempontból.:) Ez könyv, ha elkezdi az ember, nem ereszti. Azt hisszük, tudjuk mi lesz, majd tágra nyílik a szemünk a következő oldalon… :) Ajánlom az író könyveit.

Sajnálom, hogy nincs több Langdon- történet. Da Vincit imádom. Mindig is érdekelt munkássága, élete. Az, hogy Dan Brown megírta a könyvet, egy ilyen történettel, hozzáadva Da Vincit, az nálam csillagos tízes. Komolyan. Tapsikoltam örömömben. Továbbá, azzal, hogy Sophie- nak nevezte el a női karakterét, boldogsággal töltött el. Végtelenül. Eszes, makacs, igazságot kereső nő. ( Mint én). Robert. Bajba akarják keverni( megint), ám ebből is kijön. Fache. Ravasz és sunyi, a végén kénytelen kimondani a sajnálom szót. A lovag. A kettős játékos. Rémy. Csak kapkodtam a fejem: Most akkor mi a helyzet? Silas. Zavart elméjű... A nagypapa. A kódok, titkok mestere. 
Na, de! Nem tudok a  művészet mellett szó nélkül elmenni. Ki is volt Leonardo Da Vinci valójában? Mit/ kit  rejt Mona Lisa igazából? No, és a  Sziklás Madonna? Csak festmények? Lehet. Vagy választ adhatnak pár kérdésre Da Vincivel kapcsolatban. Da Vinci korának nagy embere volt... De úgy gondolom, a ma emberének is okoz fejtörést.( Nekem biztosan).  A könyveket olvasva kedvem támadt  " kutatni", tanulni. Dan Brown új világot nyitott nekem. Kiléptem a  " puha és lágy" könyvek mögül. Végezetül annyit, hogy a bakancslistámra került az Íróval való találkozás🙂



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések