Spanyol láz. Egy évtizede a sport világában. - Szurkolóként.







Mindenkinek vannak " nem kívánt" időszakai. Nekem is. 2009 ilyen volt. Nem volt kedvem semmihez az ég világon. Szokták mondani, egy pillanat elég a változáshoz... Nem hittem benne. Amíg, meg nem néztem a Balfék körzet című sorozatot. Nem értettem mit kell rajtuk nevetni, hiszen rendőrök. Aztán megmutatták, hogy milyenek. Következő alkalommal már sírva nevettem a poénokon, elfeledve, mi volt a gondondom. Éjjelre tették a sorozatot, mondván " krimi". Igen, amin sírva nevet az ember. Persze voltak megható pillanatok is benne. A sorozat hatására döntöttem: Spanyolul akarok tanulni, valamint világ eseményeken nekik fogok szurkolni. Kapóra jött 2010. 06. 11. A Dél -Afrika rendezte világbajnokság. Aznap leültem a televízió elé így: Hajrá, Spanyolország! Meglepődtek körülöttem:Te focit nézel? A fiúk miatt, ugye? A csudát. Svájc ellen ki is kaptak azzal a lendülettel... De a többi sikerült. Ó, de milyen döntővel... 120 percen át megéltem mennyet és poklot. Mondták is: Hagyd, kikapnak. Én imádkoztam, keresztbe tett ujjakkal ültem a televízió előtt. Majd... Csoda történt. Andrés Iniesta berúgta a 116. percben a labdát oda, ahová való: a kapuba. Sírtam- nevettem egyszerre. Kérdeztem, a világbajnokság után, ki, hol játszik. Főleg Andrés Iniesta. A válasz: Barcelona. Oké. Az év augusztásaban szintén leültem, és néztem. Leesett állal, úgy, hogy össze kellett kaparnom a földről. Aznap kaptam egy életérzést. A sport szeretetet. Azóta minden Európa bajnokságot, Világbajnokságot, football szezont úgy várok, mint más a Télapót. Idén sajnos elmarad. Persze, megismertem más sportokat is. Kézilabda, tenisz, snooker vízilabda... A tenisz. Úgy akadtam rá, hogy nem bírtam aludni. Ez 2011- ben volt... Rafa Nadal játszott épp. Mondván, hogy " spanyol" , akkor hajrá. Arra nem számítottam, hogy ilyen jól játszik. Itt is leesett az állam. Azóta ámulattal nézem, hogy játszik. Ő különleges nekem. 5 évvel, és egy nappal idősebb tőlem. Képes vagyok éjjel felkelni miatta ,ha úgy van. 😁

Szóval megismertem egy életérzést, ennek már 10 éve. Szívből szurkolok. Csak semmi fogadás.🙂

Képek: Pinterest

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések