Dan Brown: Inferno - Spoileres értékelés

Újabb Langdon kaland. Imádom. Dante. Firenze, reneszánsz, történelem. Minden, ami egy könyvhöz kell, ahhoz, hogy engem lenyűgözzenek. Az alaptörténet drámai, morbid, ugyanakkor figyelmeztető. Valóban ez lenne a megfelelő megoldás, ami? Nem hiszem. Sienna. A tipikus „ senki nem az, akinek látszik”. Segít, de hátsó szándékkal. Csak a végére értettem meg őt. Sinskey. Figyelmetlen, akaratos, nem törődöm. Ha komolyan vette volna, kevesebb már lett volna. Zobrist. Khm. Hát, na. Nem egészen itt van, maradjunk ennyiben. Langdon. Fordulatokkal teli kaland során jön rá a megoldásra. Tanulsâgos, megdöbbentő. Tipikus Dan Brown. :) 

Szándékosan nem sorrendben olvastam a könyveket. Utolsó kettőnek hagytam az Infernot és a Da Vinci kód-ot. Mert Olaszország, Firenze, Velence, Dante, Da Vinci, reneszánsz,Louvre. Az Inferno van adott egy " mániákus" és az ő " ötlete " az emberiség számára. Te jó ég! Nem semmi ötlet! Képes mindenkin átgázolni, csakhogy bizonyítsa az igazát... Akinek kellene, az meg nem veszi komolyan. De jó... Adjunk teret a mániákusoknak. Sienna. Nem az, akinek tűnik. Meg lehet érteni, persze. És, akit ebbe belerángatnak: Robert Langdon. Imádom. Elrabolják, begyógyszerezik. Ő mégis fondorlatosan helyt áll, és igazságot szolgáltat. Minden helyre kerül. Láttam a filmet. Azt tudom mondani, " az nem úgy volt a könyvben". Olvasás közben felmerūlt bennem: Vajon az író a jövőbe lát? Ijesztő volt olvasni ebben az időszakban.  Izgalmas, megdöbbentő, tanulságos. Ajánlom mindenkinek🙂 Most pedig a Da Vinci kód következik.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések