Dan Brown: Az elveszett jelkép - Spoileres értékelés

Egy újabb történet, ami megdöbbentő, meglepő és kellően drámai. Senki nem az, akinek mutatja magát. Langdont lépre csalják egy telefon hívással… Rejtély, titok, ellenség, barát. Katherine- t az elején egy rideg, jégkirálynőnek gondoltam. De, ahogy megjelenik Landon…megenyhűl. Sato. Azt hittem rossz oldalon áll. Malakh… Ő egyszerűen katasztrófa…. Pislogtam a részénél. Elfér ennyi gonoszság egy emberben? Valóban megéri az életet feláldozni titkokért? Egy résznél megijedtem…Nagyon. Dan Brown. :) Zseni. Fokozza az izgalmakat, majd ott megoldás. " Más perspektívából "nézve.
Szerettem ezt a történetet is. ( Mint eddig mindet).  Robert Langdon barátja titkot őriz... Egy ideig... Aztán félig megosztja Roberttel. Nem sokkal utána csapdába esik. Majd megjelenik Malakh és Sato. Te jó ég. Két bajkeverő. A professzor segítsen, de üldözik. Na, az építész sem különb. Sokszor nem vesszük észre a dolgokat, pedig ott van, majd' kiböki a szemünket. Peter Solomon sem semmi. A tette kiakasztott. Nem kicsit. A végére hagytam Malakh-ot... ( Spoiler!) Zachari Ő volt... Nem tudom, honnan jött a karakter ötlete, de " ijesztő"! Jó ég! Izgalmas( nekem az volt), drámai, néhol brutális olvasmány.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések